Wednesday 20 June 2012

Bezy na owocowo




Jakoś nie mogę się powstrzymać przed jedzeniem truskawek. Dziś byłam na rynku i kupiłam dwa pudełka tych aromatycznych owoców. Muszę przyznać, że takich jak te jeszcze nie jadłam. Ciężko opisać ich smak i aromat, jak dla mnie są dość delikatne, nie aż tak aromatyczne, ale dość słodkie. Zapach przypomina mi aromat truskawkowy używany do deserów :) 
Korzystając z okazji zrobiłam prosty deser na bezach.



Składniki:

galaretka np. truskawkowa
śmietana 36%
truskawki
bezy

(nie podaję proporcji, bo tak naprawdę niczego tym razem nie odmierzałam)


Truskawki myjemy i kroimy, najlepiej na plasterki.



A to moje bezy. Posłużyłam się gotowymi, bo nie mam tu za bardzo, gdzie ich upiec.


Do ozdoby postanowiłam użyć własnoręcznie robionych róż z masy cukrowej.


Śmietanę ubijamy na sztywno i dodajemy do niej ostudzoną galeretkę rozrobioną w szklance wody.


Oczywiście możemy użyć innych owoców i dekorować jak nam się podoba.






2 comments: