Saturday 20 April 2013

Lody jogurtowe i truskawki

No i stało się, zrobiło się ciepło i już mnie naszła ochota na lody :) Zaraz mi się przypomniał Toruń i moje ulubione lody jogurtowe z żurawiną... mmm... To właśnie jeden z tych toruńskich smaków, za którym mi nieraz tęskno. Ale trzeba sobie jakoś radzić :) Tak więc dziś, korzystając z chwili wolnego, powstały lody jogurtowe- banalnie proste, a połączeniu z truskawkami- przepyszne :D



Składniki:

500 ml jogurt greckiego
ok 200 ml śmietany kremówki
3 łyżki cukru pudru
1 łyżeczka cukru waniliowego


Do miski wlewamy śmietanę kremówkę, dodajemy cukier puder i cukier waniliowy.


Ubijamy na gładką masę.


Stopniowo dodajemy jogurt grecki i delikatnie mieszamy.


Przekładamy, najlepiej do płaskiego, pojemnika i wkładamy do zamrażarki.


I czekamy... :) Lody należy wyjmować co godzinę i je przemieszać lub zmiksować.


Przepyszne w połączeniu z owocami :) Ja serwuję je z musem ze świeżych truskawek i mango :)



1 comment:

  1. Moja tęsknota za latem chyba sięgnęła zenitu...:D Upał nie jest dobry, ale domowe lody - owszem. A takie jak Twoje, jeszcze z truskawkami..mmm!

    ReplyDelete